8 Mars.

Bloggen har blivit uppfräschad! Riktigt fint tycker jag att det blev =) Omväxling förnöjer ju säger de!
Tack Malin (
www.malinnorstrom.blogg.se) för hjälpen, du är en pärla!

Det har ju som sagt hänt lite i mitt liv sen sist ni läste. Har flyttat "hem" igen och trivs verkligen med det!
Nu ska jag aldrig flytta härifrån igen, de är här jag har mina rötter och familj och de är här jag ser min framtid... =)

Tänkte att jag skulle försöka börja blogga lite igen. Men jag vet inte hur ofta jag kommer att göra det, förmodligen när jag har lust och när jag tycker att jag har nåt att dela med mig av =)

Så här delar jag med mig av några foton jag har knäppt med min nya kamera. Det är så roligt att fota!

Rasmus, min älskling!



Köttros? =)




Mormors fina orkidé



Eftermiddagsutsikt


Nu blir de ingen mer kvällsläsning..  =)
godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Malin Norström

De va så lite så :)

Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 10:25:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback